Contest:Jomlah Join Contest Blog Kakinakl.com

Unknown | 05:02 | 1Comments |


nak join??jom klik banner di atas

Saya berminat untuk join contest ni memandangkan sedang free sekarang nih.okey,saya nak jawab soalan yang diajukan oleh penganjur contest.

bismillahirrahmanirrahim..

Macammana anda leh terjumpa blog akak?
Jawapannya: 
Saya terjumpa blog akak dari blog seorang blogger.Tapi saya tak ingat link blogger tersebut kerana saya secara kebetulan terklik pada contest nih dan cuba untuk mendapatkan semula link blog tadi tapi tak berhasil jadi saya tak dapat nak letak link blogger tersebut.harap maaf ye kak. :)

3/5 sebab saya suka baca blog akak?
Jawapannya : 
1) Saya suka baca blog akak ( silence reader ) kerana akak suka berkongsi berkenaan masakan dan semuanya macam menarik untuk dicuba.

2) Penulisan akak sangat santai dan mudah untuk difahami.Tidak terlalu skema dalam menaip dan padat dengan manfaatnya. :)

3) Blog akak menjadi inspirasi kepada saya untuk mencuba masakan baru..heheh :P , mempunyai penariknya tersendiri di mana blog akak berjaya mewujudkan daya pemujuk untuk saya mencuba resipi tersebut.Resipi yang saya suka ialah pecal jawa yang akak kongsikan tu.

4) Resipi di blog akak fresh belaka dan boleh buat terliur hanya sekadar tengok gambar-gambar yang akak post.(belum cuba buat kerabu mangga lagi tu..huu..kalau cuba,sudah tentu bertambah-tambah lagi terliurnya..espcially kerabu mangga tu..)

Apa-apa pun..sangat best apabila terjah blog akak..banyak tentang masakan.. :)
sebagai seorang wanita,sememangnya tak boleh nak lari daripada masakan ni,kalau tak tahu memasak,dah terkureng satu keistimewaan atau kebolehan sebagai seorang wanita.. :)


[ entri tamat pada 28 Februari jam 12 tengah malam ]


Contest "Jomlah Join Contest Blog Kakinakl.com" adalah anjuran www.kakinakl.combersama eyriqaz , kutooobamboo, dan jaakechik 






1 comment:

Anonymous said...

terima kasih sudi join

nanti kamu cubalah resepi yang akak tepek kat blog tu..insyallah jadi dan dapat pujian dari orang-orang yang di sayangi

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

Open Cbox